Laeb Sündmused

« Sündmused

  • Antud sündmus on juba toimunud.

Digiturunduse strateegia aastal 2020. Töötuba

5. märts @ 10:0016:00

| 189€ + km

Soodushind kehtib kuni 2. märtsini 2020

Hea ettevõtte juht, turundusjuht, -spetsialist, müügijuht, kodulehe loojad jt, kes vastutavad digiturunduse tulemuste eest ettevõttes!

Tee õigeid asju õiges järjekorras. Sinu digiturunduse strateegia ei tööta, kui Sa ei tea mida peaksid tegema teistmoodi. Digiturunduse tervikpildist arusaamine on oluline, et saaksid viia muudatusi ellu, mis täidab Sinu ettevõtte eesmärgi. Digiturunduse valdkond on lai ja nõuab spetsiifilisemaid teadmisi, et olla selles valdkonnas täna veel edukam.

Koolituselt saad head tagasisidet, kuidas siduda erinevad digiturunduse elemendid üheks tervikuks ja kuidas kliendid ise tuleksid rohkem Sinu ettevõtte juurde. Tegevuste valikud: inbound marketing vs outbound marketing. Flywheel business model – mida teha paremini, et saavutada tulemused pikemaajalisemalt, areng ja kasv ettevõttes. Tippspetsialistid puutuvad igapäevaselt kokku klientidega, kes püüavad ise hästi palju tegevusi ära teha, kuid loodetud tulemusi ei tule, sest puuduvad vajalikud oskused ja teadmised. Digiturunduse eest vastutajal on täna väga oluline roll ettevõttes.

* Oleme spetsiaalselt koostanud digiturunduse programmi, et aidata Sul konkurente edestada aastal 2020!

Eesmärk: õppida valdkonna praktikutelt, kuidas nutikalt investeerida enda ettevõtte digiturundusse. Saada juurde vajalikke teadmisi ja oskusi, et saaksid läbi õigete valikute jõuda toimiva lahenduseni.

Koolituse lõpptulemusena valmib Sul digiturunduse strateegia ja tegevuskava.

Kasuteguri suurendamiseks ja õpitu kinnistamiseks viime koolituse läbi töötoa vormis. Palume kaasa võtta sülearvuti. 

NB Koolitusel osalemise eeldus: vajalik on, et Sul oleks Google Analytics kontole ligipääs.
Kui on hiljuti Google Analytics lisatud, siis aktiivseks osalemiseks ja kohapeal tegevuste kaasa tegemiseks (andmete analüüsimiseks) on vajalikud minimaalselt kahe nädalase perioodi andmed.

Koolituse sisu:
1. Sissejuhatus digiturundusse, digiturunduse roll täna.
2. Tänase olukorra kirjeldus / kaardistamine.
3. Eesmärkide seadmine.
4. Strateegia loomine Sinu ettevõttele
5. Majasisese kompetentsi kaardistamine. Puuduoleva kompetentsi leidmine.
6. Digiturunduse elluviimise tegevuskava.

Õpiväljundid
Koolituse tulemusena on osaleja saanud kõige olulisemad teadmised, mida vajab tänapäeval ettevõte, et edukalt ennast internetis turundada. Iga osaleja omab koolituse lõppedes toimivat digiturunduse tegevuskava, et seda hiljem oma ettevõtte kasuks rakendada.

Koolitaja:
Diana Taluri, valdkonna hinnatud spetsialist, Marketing Sharks OÜ digiturunduse strateeg ja analüütik. Igapäevaselt nõustab suuremaid ja väiksemaid kliente, pakkudes just nende vajadustele suunatud digiturunduse toimivaid lahendusi. Viimased 20 aastat on Diana tegev olnud internetimeediamaastikul. Varasem 10ne aastane töökogemus Delfis andis tugeva alustala, et tunda tarbija käitumist veebis. Selle aja jooksul sai välja töötatud koostöömudeleid, mis kasvatasid külastust tänastel internetiäride tipptegijatel – Auto24, ON24, kv.ee, City24, Osta jpt.  Teadmisi turunduse kohta käis Diana täiendamas EBS-i magistratuuris, mille lõpetas aastal 2009. Diana andis kolm aastat oma teadmisi edasi ka EBS-i tudengitele, lugedes ainet e-äri. Igapäevaselt juhib ta digiturunduse agentuuri Marketing Sharks, mis on tänaseks aidanud Eesti ettevõtetel kasvada juba pea 8 aastat.

Tegemist on praktilise koolitusega (töötoa vormis), kohtade arv grupis piiratud.

Pakkumine kiirematele registreerujatele!

Tutvu koolituse päevakavaga ja registreeri end osalema kuni 2. märtsini 2020 soodushinnaga 189 eurot + km! 

Alates 03.03.2020 kehtib tavahind 237 eurot + km.

Kahe ja enama osaleja registreerumisel ühest ettevõttest kehtib lisasoodustus 5%.

Kohtumiseni digistrateegia 2020 töötoas 5. märtsil

Hansa Konverentsid

< Suurepärane võimalus on tellida koolitus “digiturunduse strateegia” organisatsiooni!
Programmi koostame Teie organisatsiooni soove ja vajadusi arvestades. Küsige lisainformatsiooni ja pakkumist.


* Hansa Konverentsid on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Rohkem infot koolituskaardi kohta leiate siit.


AJAKAVA 5. märtsil 2020

09.3010.00 Hommikukohv ja registreerimine 

10.0012.00 Diana Taluri, Marketing Sharks OÜ digiturunduse strateeg ja analüütik

Koolitus I osa

12.0012.45 Lõuna 

12.4514.15 

Koolitus II osa

14.1514.30 Kohvipaus

14.3016.00 

Koolitus III osa

16.00− Kokkuvõte. Koolituspäeva lõpetamine


Aeg ja maht

5. märts 2020
Kell 10.00−16.00

Koolituse maht: 7 akadeemilist tundi (7×45 minutit)

Asukoht

Technopolis Ülemiste
Zapp Konverentsikeskus
seminariruum Tampere
Lõõtsa 6, Tallinn

NB Parkimise info saadetakse osalejale koos meeldetuletuskutsega e-teel.

Maksumus

Registreerudes kuni 2. märtsini 2020 kehtib osaleja soodushind 189 eurot + km.

Alates 03.03.2020 kehtib tavahind 237 eurot + km.

*Kahe ja enama osaleja registreerumisel ühest ettevõttest kehtib hinnasoodustus 5%.

Maksumus sisaldab

Koolitus “Digiturunduse strateegia 2020”, koolituse materjalid, kohvipausid, lõunasöök. Koolituse lõpptulemusena valmib Sul digiturunduse strateegia ja tegevuskava. Koolituse läbinutele tunnistus.

Tasumine

Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja arve Hansa Konverentsid OÜ poolt. Arve tasumist ootame vastavalt arvel esitatud maksetähtajaks.

Loobumine

Kui koolitusele registreerunul ei ole võimalik koolitusel osaleda, tuleb sellest kirjalikult teavitada e-posti aadressile hansa@hansakonverentsid.ee.
Koolitusest loobumise teatamisel vähemalt 7 (seitse) kalendripäeva enne koolituse algust, kuni 27. veebruarini 2020 (k.a), kuulub Hansa Konverentsid poolt tagastamisele 100% koolituse maksumusest.
Koolitusest loobumise teatamisel 6-2 kalendripäeva enne koolitust, kuulub registreeruja poolt tasumisele 80% koolituse maksumusest.
Koolitusest loobumisest mitteteatamisel alates üks kalendripäev enne koolitust või koolitusele kohale mitte ilmumisel, õppetasu ei tagastata ja Hansa Konverentsid poolt väljastatud arve kuulub registreeruja poolt tasumisele.

Lisainformatsioon

Kaia Kitsnik
GSM: +372 56 933 318
Tel: +372 611 5666
E-post: hansa@hansakonverentsid.ee

Registreerimine

Osaleja asutuse nimi *

Osaleja asutuse aadress tänav, postiindeks, linn/vald, maakond *

Kontaktisiku andmed Nimi, amet, telefon, e-post *

Soovin registreerida inimest *

1.

Lisainformatsioon

Küsimused korraldajale / lektori(te)le

Detailid

Kuupäev:
5. märts
Aeg:
10:00 − 16:00
Hind:
189€ + km
Sündmuse kategooria:
Koduleht
http://www.hansakonverentsid.ee

Korraldaja

Hansa Konverentsid
Telefon:
(+372) 56 933 318
Koduleht
www.hansakonverentsid.ee

Toimumiskoht

Technopolis Ülemiste City Zappi Konverentsikeskus
Lõõtsa 6
Tallinn, 11415 Estonia
+ Google kaart