Laeb Sündmused

« Sündmused

  • Antud sündmus on juba toimunud.

Efektiivne telefonisuhtlus klientidega. Välja müüdud.

15. juuni 2016 @ 10:0017:15

1. Sihtgrupp: klienditeeninduse töötajad

Koolituse teemad
– teenindaja motivatsioon suhelda kliendiga telefoni teel meeldivalt ja efektiivselt;
– positiivne ja lahendusele viiv telefonisuhtlus kriisisituatsioonis nn „raske kliendiga“;
– Näited, erinevad reaalsed kõnesituatsioonid.

• Koolituse tulemusena on osalejad

– täiendanud oskusi kliendiga suhtlemiseks teenindussituatsioonides;
– omandanud juurde praktilisi võtteid, kõnetehnikaid, et lahendada telefoni teel ette tulevaid erinevaid olukordi efektiivsemalt;
– lauajuhis, mida osalejad saavad igapäevatöös kasutada.

Koolituse kestvus: 4 akadeemilist tundi

2. Sihtgrupp: juhid

Koolituse teemad

-efektiivne suhtlus;
-enda arusaadavaks tegemine kliendile;
-sõnumi kohale jõudmise kontrollimise tehnikad ja sellega seonduv.

Koolituse kestvus: 4 akadeemilist tundi

Lektor: Jaano Inno, äride taaskäivitaja / coach. Praktik, kellel on tugev kogemuste pagas müügi- ja teenindusorganisatsioonide ülesehitamise ja juhtimise ning meeskonna ja organisatsioonikultuuri loomise osas.

Registreerimine

Osaleja asutuse nimi *

Osaleja asutuse aadress tänav, postiindeks, linn/vald, maakond *

Kontaktisiku andmed Nimi, amet, telefon, e-post *

Soovin registreerida inimest *

1.

Lisainformatsioon

Küsimused korraldajale / lektori(te)le

Detailid

Kuupäev:
15. juuni 2016
Aeg:
10:00 − 17:15
Sündmuse kategooria:

Korraldaja

Hansa Konverentsid
Telefon:
(+372) 56 933 318
Koduleht
www.hansakonverentsid.ee