Laeb Sündmused

« Sündmused

  • Antud sündmus on juba toimunud.

Mõjus kliendisuhtlus. Sisekoolitus (välja müüdud). Lükkub edasi

18. märts @ 12:0017:00

Koolituse eesmärk

…on mitte lihtsalt osalejaid “harida”, vaid kutsuda esile nähtavaid positiivseid muutusi osalejate käitumises, hoiakutes ja töö tulemustes. Leida lihtsaid võimalusi, kuidas konkreetselt jagada informatsiooni, kuulata ära rahulolematu klient, helistaja ning pakkuda tema probleemile lahendust.

Koolitusel osaleja täiendab vajaminevaid oskusi suhtlemiseks igapäevatöös:
– enese ettevalmistus, – pingevaba kontakti loomine ja selle hoidmine, – vestlusprotsessi kontrolli all hoidmine.

Mõjus kliendisuhtlus
koolituse sisu ja teemad

I osa – Mis on suhtlemine
   · Suhtlemisetapid
II osa –  Tulemuslik telefonivestlus
   . Kontaktiks valmistumine
   · Telefonisuhtluseks vajalikud oskused
   · Oma hoiakute kujundamine
   . Kolm “mina”-tasandit
   · Erinevad käitumisstiilid suhtlemisel
   · Mis värvi on kuri klient ja kuidas temaga suhelda.
III osa – Minu teenindusstandardid

Töömeetod

Koolituspäeva jooksul tehakse nii iseseisvaid- kui ka grupitöid, arutletakse teemade üle ning kuulatakse konsultandi loengut. Tegemist on seminariga ja aktiivset osalemist soosiva keskkonnaga. Kasutatav mapp on töövihik, mida on mugav kasutada ka peale programmi lõppemist oluliste teemade meenutamiseks.

Koolituse tulemusena osaleja:

teab, kuidas juhtida kliendiga suhtlust võimalikult pingevabalt;
oskab paremini hakkama saada erinevate inimtüüpidega ja valida sobilikumat suhtlusstiili;
 mõistab milliste tegevuste tulemus on rahulolev klient-helistaja;
 on saanud juurde teadmisi ja oskusi, kuidas suhelda „probleemsemate” klientidega

Koolitaja

Guido Paomees, koolituste ja konsultatsioonidega aktiivselt tegev olnud  15. aastat. Ta on Guido Paomees_lektori piltläbi viinud koolitusi Haabersti Maja Kinnisvarakoolis (Tallinnas ja Tartus); koolitusfirmas Vain & Partnerid. Alates 2007. aastast loeb ta EBS-is Professionaalse müügi, turunduse kursust ja juhendab müügi- ja turunduspraktikaid Helsingis. Guido teeb peamiselt enesearengu-, müügi- ja teeninduse- ning meeskonnatöö koolitusi ning viib läbi pikemaajalisi ettevõttesiseseid arendusprojekte; seda nii eesti, vene kui inglise keeles. Koolituste sisu on praktilistest kogemustest lähtuv ja lihtsalt igapäevaellu rakendatav. Koolitusalaseid oskuseid on ta täiendanud EBSis, TÜs, Haaga Helias, teatrikoolis Polygon ja mujal.


KOOLITUSE AJAKAVA
18. märts 2020

11.50–12.00 Kogunemine ja registreerimine
12.00–13.30 Koolitus
13.30–13.45 Paus
13.45–15.30 Koolitus
15.30–15.45 Paus
15.45–17.00 Koolitus

Aeg ja maht

18. märts 2020
Kell 12.00–17.00

Mõjus kliendisuhtlus koolituse maht 6 akadeemilist tundi (6×45 minutit)

Registreerimine

Osaleja asutuse nimi *

Osaleja asutuse aadress tänav, postiindeks, linn/vald, maakond *

Kontaktisiku andmed Nimi, amet, telefon, e-post *

Soovin registreerida inimest *

1.

Lisainformatsioon

Küsimused korraldajale / lektori(te)le

Detailid

Kuupäev:
18. märts
Aeg:
12:00 − 17:00
Sündmuse kategooria:
Koduleht
http://www.hansakonverentsid.ee

Korraldaja

Hansa Konverentsid
Telefon:
(+372) 56 933 318
Koduleht
www.hansakonverentsid.ee

Toimumiskoht

Tartu
Tartu, Tartu maakond Estonia + Google kaart