Laeb Sündmused

« Sündmused

  • Antud sündmus on juba toimunud.

Positiivne teenindamine. Praktiline koolitus teenindus-, müügi- ja ostuspetsialistidele

8. november @ 10:0015:30

| 136€ + km

Soodushind kehtib kuni 22. oktoobrini 2018

Teenindamine ei ole kliendi tellimuse läbilöömine kassast, vaid positiivse ja meeldejääva emotsiooni loomine. Kui teenindaja pakub müügikonsultandina kliendi probleemidele lahendusi, siis saadud emotsioon toob kliendi tagasi ning aitab ettevõttel oma eesmärke saavutada.

Koolituse eesmärk

Mitte lihtsalt “harida” osalejaid, vaid esile kutsuda nähtavaid positiivseid muutusi inimeste hoiakutes, suhtlemisel klientidega ja töö tulemustes.

Sihtgrupp

Koolitusele on oodatud teenindajad nii jaemüügis kui HORECAs, bürooassistendid-sekretärid, müügi- ostu- ja teenindusspetsialistid, kes soovivad omandada juurde oskusi, kuidas olla töös tulemuslikum ning kuidas sh paremini hakkama saada “raskemate” klientidega.

Koolituse sisu

Enda ettevalmistus

-Mida teenindajana mõjutada saan ja milline inimtüüp ma olen.

-Mis mind motiveerib teenindajana töötama, kas ka vastutan oma tulemuste tegevuste eest.

-Kas mulle meeldib see töö, mida teen.

-Mille põhjal hindan enda pingutust ja kas mul on piisavalt teadmisi, et olla positiivne teenindaja?
Positiivne teenindamine

-Mis on teenindamine, mida kliendid ostavad, usalduse olulisusest.

-Mis takistab positiivset teenindamist?

-Kuidas nn raskete klientidega paremini toime tulla.
Teenindusprotsess

-Meeldiva esmamulje loomine ja kliendi ostusoovi täpsustamine.

-Klient on oodatud suhtumine.

-Lisamüügivõimaluste leidmine, kliendi soovi täitmine ning hüvastijätt.

Minu positiivse teenindamise põhimõtted

-Praktiline tegevus, mille jooksul osalejad koostavad koolituse põhjal enda teenindusalaste tegevuste nimekirja kliendi ootuste täitmisel ehk nn teenindusstandardid.

Mida osalejad koolituselt saavad?

1. Positiivse tõuke oma seniste tööharjumuste muutmiseks suhtumise kaudu.

2. Kindla arusaama, mille tagajärg on positiivne teenindus.

2.1. Tasakaal eneses:

2.2. Teenindus- ja suhtlemisoskused, sh konfliktidele reageerimine ja lahendamine.

3. Enda teenindusstandardid, mille tulemusel kasvab osavõtjate võime hoida tähelepanu vajalikel tegevustel.

4. Tööriistad ettetulevate keeruliste situatsioonide lahendamiseks. See omakorda suurendab osavõtjate võimet positiivsemalt teenindada.

5. Kokkuvõtte “minu lugu”, kus on kirjas koolituse jooksul tekkinud mõtted ja arutelud.

Koolituspäeva pikkus on 6 akadeemilist tundi, mille jooksul tehakse nii iseseisvaid- kui ka grupitöid (ca 30% kogumahust), kuulatakse konsultandi loengut ning arutletakse teemade üle.

Koolitaja

Guido Paomees, kes on koolituste ja konsultatsioonidega aktiivselt tegev olnud 13 aastat. Guido Paomees_lektori piltLäbi viinud koolitusi Haabersti Maja Kinnisvarakoolis (Tallinnas ja Tartus) 2005-2009; 2006-2008 koolitusfirmas Vain & Partnerid. Alates 2007. aastast loeb ta EBS-is Professionaalse müügi kursust ja juhendab turunduspraktikat. Guido teeb peamiselt enesearengu-, müügi-, teeninduse- ja meeskonnatöö koolitusi ning viib läbi pikemaajalisi ettevõttesiseseid arendusprojekte; seda nii eesti, vene kui inglise keeles. Koolituste sisu on praktilistest kogemustest lähtuv ja lihtsalt igapäevaellu rakendatav. Koolitusalaseid oskuseid on ta täiendanud EBSis, TÜs, Haaga Helias, teatrikoolis Polygon ja mujal.

Guido sisekoolituste klientide hulka kuuluvad Elisa Eesti, Fortum, Ericsson, Saarioinen Eesti, Cramo, Via3L, Weinerberger Baltics, Oriflame, Ingman, Lumene (Baltikum, Kaukaasia, Ida-Euroopa ja Kesk-Aasia), SSP Eesti, Pagaripoisid, Domus Kinnisvara, Renalko Kaubandus (Ideal kosmeetika kauplused), SCA Baltics, Coca Cola HBC, Club Catering, Tridens, Tööriistamarket, Plantex, Fazer Pagarid, Rakvere Haigla, Balteco Mööbel, Colliers, Eesti Gaas, Stroyrent (Sofia, Bulgaaria), Kalev Chocolate Factory, Estover, Mandatum Life, Tallink, Espak, Wrigley, Mecro, Fra Mare Spa, DSSmith, Balsnäck, Ensto Ensek, ABB, Tafrix, ERGO Insurance SE/ERGO Life Insurance SE Eesti filiaal, Folger Art, jt ettevõtted.

Sooduspakkumine kiirematele registreerujatele!

Registreerudes koolitusele kuni 22. oktoobrini 2018 kehtib soodushind 136 eurot + km!

Alates 23.10.2018 tavahind 174 eurot + km.

* Mitme osaleja registreerimisel ühest ettevõttest kehtivad lisasoodustused!

Kahe osaleja registreerumisel ühest ettevõttest kehtib hinnasoodustus 5%!

Kolme ja enama osaleja registreerumisel ühest ettevõttest kehtib hinnasoodustus 10%!

Suurepärane võimalus on tellida koolitus ettevõttesse, motiveerides töötajaid praktilise ja kasuliku koolitusega. Koolitus aitab kaasa osalejate arengule ja tõstab professionaalsust klientide positiivseks teenindamiseks. Programmi koostame vastavalt Teie vajadustele. Koolitus viiakse läbi eesti, inglise või vene keeles. Küsige lisainformatsiooni ja hinnapakkumist!

Teid koolitusele oodates

Hansa Konverentsid


* Hansa Konverentsid on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Rohkem infot leiate siit.


AJAKAVA 8. novembril 2018

09.30–10.00 Hommikukohv ja registreerimine

10.00–11.30 Koolitus

11.30–11.45 Energiapaus

11.45–13.15 Koolitus

13.15–14.00 Lõunapaus

14.00–15.30 Koolitus

15.30– Kokkuvõte, lõpetamine


Aeg ja maht

8. november 2018

Kell 10.00–15.30

Koht ja parkimine

“Seiklustesse” seminarisaal

Tartu mnt 44, Tallinnas

* Parkimise info saadetakse osalejale koos meeldetuletuskutsega e-teel.

Maksumus

Kuni 22. oktoobrini 2018 kehtib soodushind 136 eurot + km!

Alates 23.10.2018 tavahind 174 eurot + km.

Kahe osaleja registreerumisel ühest ettevõttest kehtib hinnasoodustus 5%!

Kolme ja enama osaleja registreerumisel ühest ettevõttest kehtib hinnasoodustus 10%!

NB Kohtade arv koolitusgrupis on piiratud.

Maksumus sisaldab

Koolitus, koolituse materjalid paberkandjal, lõunasöök, kohvipausid. Koolituse läbinutele tunnistus.

Tasumine

Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja arve, mille tasumist ootame vastavalt arvel esitatud maksetähtajaks.

Loobumine

Koolitusest loobumisest palume teatada kirjalikult 1. novembriks 2018 (k.a). Hilisemal loobumisel kuulub registreeruja poolt tasumisele 80% koolituse maksumusest.

Suurepärane võimalus

on tellida koolitus ettevõttesse, motiveerides kolleege praktilise, kasuliku ja meeldejääva koolitusega. Programmi koostame vastavalt Teie ettevõtte vajadustele. Koolitus viiakse läbi eesti, inglise või vene keeles. Küsige lisainformatsiooni ja hinnapakkumist!

Tagasiside koolitusele Positiivne teenindamine

(kirjaviis muutmata):

-Hea materjal! Toodi vajalikke näiteid, et hakkama saada ka keerulisemates situatsioonides.

-Koolituse sisu täitis ootused, sain uut infot, mida praktikas kasutada.

-Lektoril väga lai silmaring, hea suhtleja ja positiivse õhkkonna looja.

-Lektor valdab teemat hästi, väga hea näidete valik koolitusel. Koolitus oli huvitav ja hariv!

-Meeldisid arutelud erinevatest olukordadest klienditeeninduses. Lektor austas auditooriumit, kuulas ka osalejaid.

-Tore, et teemat käsitleti mõlemast vaatenurgast klient, teenindaja.

-Andis võimaluse näha oma tööd teistsuguse nurga alt.

-Kõige peale oli mõeldud, kõik sujus.

-Hästi organiseeritud koolituspäev.

Registreerimine

Osaleja asutuse nimi *

Osaleja asutuse aadress tänav, postiindeks, linn/vald, maakond *

Kontaktisiku andmed Nimi, amet, telefon, e-post *

Soovin registreerida inimest *

1.

Lisainfo

Küsimused korraldajale/lektori(te)le

Detailid

Kuupäev:
8. november
Aeg:
10:00 − 15:30
Hind:
136€ + km
Sündmuse kategooria:
Koduleht
http://www.hansakonverentsid.ee

Korraldaja

Hansa Konverentsid
Telefon:
(+372) 56 933 318
Koduleht
www.hansakonverentsid.ee

Toimumiskoht

“Seiklustesse” seminarisaal
Tartu maantee 44
Tallinn, 10115 Estonia
+ Google kaart