Laeb Sündmused

« Sündmused

  • Antud sündmus on juba toimunud.

Suhetekeskne müük. Kuidas suurendada oma müügitulemusi. Kahepäevane koolitus

25. september @ 10:0015:30

| 298€ + km

Soodushind kehtib kuni 21. augustini 2019


Kui Sinu müügitulemused ei ole enam sellised, nagu soovid ja kliendid ei ole alati valmis avatult suhtlema, siis on see programm just Sinule!

Kahepäevane koolitus 25. septembril ja 2. oktoobril on mõeldud müügi- ja turundusjuhtidele, müügispetsialistidele, kliendihalduritele jt huvilistele, kes soovivad müüke suurendada, kliendisuhteid luua ning klientidega suheldes leida parimaid lahendusi müügieesmärkide saavutamiseks.

Koolituse eesmärk

-Suurendada oskust, kuidas müügis eesmärgipäraselt tegutsedes saavutada parimaid tulemusi.
-Arendada praktilisi oskusi, kuidas kliendikeskselt ja tulemuslikult müügitööd teha ning kuidas luua kliendiga pikaajalisi partnerlussuhteid.
-Anda positiivne “süst”, kuidas enda kasutamata potentsiaali rakendada selliselt, et olla parem müügiinimene ka isiklikel põhjustel.

Allpool toodud kahepäevase (12 akadeemilist tundi) “Suhetekeskne müük” koolituse programmi tulemusel on müügiinimesed võimelised rohkem saavutama, ennast ja müügitööd paremini mõistma ning oma tegevusi ja tulemusi planeerima ning analüüsima.

Koolituse programm
I päev – 25. september 2019 kell 10.00–15.30

1. Müügitegevuseks ettevalmistus
Mina ja müümine
   – mida oma töölt ootan
   – mida ma tegelikult teen
   – milline inimtüüp ma olen
– Minu tegevuste kontroll
   – mida ma saan müügitegevuses kontrollida
   – mis ei ole minu kontrolli all
   – müügiinimese põhitegevused
– Mis määrab müügitöö edukuse
   – kuidas tekib usaldus
   – mida usaldus mõjutab

2. Milline on Sinu sihtgrupp?
Kus ja kes on Sinu turg?
Müügitoru.
Viis gruppi, kes saavad kasu sinu tegevusest.
Planeerimine – eesmärkidest ja nende olulisusest.

3. Kontakt.
Kuidas olla kliendi juures teretulnud.
Miks inimesed ostavad?
– Telefonikasutamise oskused.

II päev – 02. oktoober 2019 kell 10.00–15.30

4. Hinda kliendi olukorda.
Kliendi vajaduste mõistmine.
Kuidas küsimusi esitada.
Nõuandeid aktiivseks kuulamiseks.

5. Lase kliendil kogeda pakutava väärtust.
Näita kliendile, millist väärtust sa pakud.
   – toote omadus ja kasulikkus
Hinna põhjendamine.
– Kuidas mõjusat esitlust ülesse ehitada?

6. Ole kindel, et tehing toimub.
Läbirääkimiste peamised mõjutajad.
   – vastuväited on tagasiside
   – mida vastuväidetega peale hakata
Ostusignaalide äratundmine
Millal ja kuidas küsida tehingut.

7. Hoolitse selle eest, et klient oleks rahul.
Milline väärtus on kliendi rahulolul?
   – pH tasakaal?
Kindlusta tehingujärgne rahulolu.
Rahulolematuse hoiatavad märgid.
– Koostöö eelised.

8. Juhi, motiveeri ja arenda ennast.
Täiusta enda müügioskuseid.
Milline on Sinu kaubamärk?
– Päevane mõttedieet.
– Ole ise oma müügimanager.

Mida osalejad koolituselt saavad?

Selged juhised ja täiendavad oskused, kuidas suurendada müügitöö tulemuslikkust ning kuidas luua ja hoida kliendiga pikaajalisi partnersuhteid. “Suhetekeskne müük” koolitus on praktiline ja motiveeriv.

Töömeetod: koolitusel tehakse nii iseseisvaid- kui ka grupitöid, arutletakse teemade üle ning kuulatakse konsultandi loengut. Koostatav mapp on pigem töövihik, mida on mugav kasutada ka peale programmi lõppemist oluliste “tükkide” meelde tuletamiseks.

Koolitaja:

Guido Paomees, koolituste ja konsultatsioonidega aktiivselt tegev olnud 14 aastat. Guido Paomees_lektori piltTa on läbi viinud koolitusi Haabersti Maja Kinnisvarakoolis (Tallinnas ja Tartus); koolitusfirmas Vain & Partnerid. Alates 2007. aastast loeb ta EBS-is Professionaalse müügi, turunduse kursust ja juhendab müügi- ja turunduspraktikaid Helsingis. Guido teeb peamiselt enesearengu-, müügi- ja teeninduse- ning meeskonnatöö koolitusi ning viib läbi pikemaajalisi ettevõttesiseseid arendusprojekte; seda nii eesti, vene kui inglise keeles. Koolituste sisu on praktilistest kogemustest lähtuv ja lihtsalt igapäevaellu rakendatav. Koolitusalaseid oskuseid on ta täiendanud EBSis, TÜs, Haaga Helias, teatrikoolis Polygon ja mujal.

Guido sisekoolituste klientide hulka kuuluvad Elisa Eesti, Fortum, Swedbank, Ericsson, LHV, Saarioinen Eesti, Cramo, Via3L, Weinerberger Baltics, Oriflame, Ingman, Lumene (Baltikum, Kaukaasia, Ida-Euroopa ja Kesk-Aasia), SSP Eesti, Pagaripoisid, Domus Kinnisvara, Renalko Kaubandus (Ideal kosmeetika kauplused), SCA Baltics, Coca Cola HBC, Club Catering, Tridens, Tööriistamarket, Plantex, Fazer Pagarid, Rakvere Haigla, Balteco Mööbel, Colliers, Eesti Gaas, Stroyrent (Sofia, Bulgaaria), Kalev Chocolate Factory, Estover, Mandatum Life, Tallink, Espak, Wrigley, Mecro, Fra Mare Spa, DSSmith, Balsnäck, Ensto Ensek, ABB, Tafrix, ERGO Insurance, Folger Art, Nets Estonia jt ettevõtted.

Hea võimalus täiendada enda müügialaseid oskusi kahepäevasel praktilisel koolitusel “Suhetekeskne müük” 25. septembril ja 2. oktoobril 2019, mille viib läbi valdkonna hinnatud koolitaja ja konsultant Guido Paomees.

NB Osalejate arv koolitusgrupis on piiratud.

* Sooduspakkumine kiirematele registreerujatele!

Registreerudes kuni 21. augustini 2019 kehtib osalejale soodushind 298 eurot + km!

Alates 22.08.2019 tavahind 356 eurot + km.

* Mitme osaleja registreerimisel ühest ettevõttest kehtivad lisasoodustused!

Kahe osaleja registreerumisel soodustus 5%.
Kolme ja enama osaleja registreerumisel soodustus 10%.

< Suurepärane võimalus on tellida “Suhetekeskne müük” koolitus ettevõttesse sisekoolitusena! Programmi koostame Teie organisatsiooni soove ja vajadusi arvestades. Koolitus viiakse läbi eesti, inglise või vene keeles. Küsige lisainformatsiooni ja pakkumist.

Teid koolitusele oodates

Hansa Konverentsid


* Hansa Konverentsid on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Rohkem infot leiate siit.


KOOLITUSE AJAKAVA
25. september 
ja 2. oktoober 2019

09.30–10.00 Hommikukohv ja registreerimine
10.00–11.30 Koolitus
11.30–11.45 Energiapaus
11.45–13.15 Koolitus
13.15–14.00 Lõunapaus
14.00–15.30 Koolitus
15.30– Koolituse lõpetamine

Aeg ja maht

25. september ja 2. oktoober 2019
Kell 10.00–15.30

Koht ja parkimine

Tartu mnt 44 “Seiklustesse” seminariruum
Tallinn

* Parkimise info saadetakse osalejatele koos meeldetuletuskutsega e-teel.

Maksumus

Registreerudes kuni 21. augustini 2019 kehtib osaleja soodushind 298 eurot + km!

Alates 22.08.2019 osaleja hind 356 eurot + km.

Kahe osaleja registreerumisel ühest ettevõttest lisasoodustus 5%.
Kolme ja enama osaleja registreerumisel ühest ettevõttest lisasoodustus 10%.

NB Kohtade arv koolitusgrupis on piiratud.

Maksumus sisaldab

Kahepäevane müügikoolitus, koolituse materjalid paberkandjal, kohvipausid, lõunasöök. Koolituse läbinutele tunnistus.

Tasumine

Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja arve Hansa Konverentsid OÜ poolt, mille tasumist ootame vastavalt esitatud arve maksetähtajaks.

Loobumine

Koolitusest loobumisest teatada kirjalikult 17. septembrini (k.a) 2019. Hilisemal loobumisel kuulub registreeruja poolt tasumisele 80% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon

Kaia Kitsnik
GSM: +372 56 933 318
Tel: +372 6 115 666
E-post: hansa@hansakonverentsid.ee

Registreerimine

Osaleja asutuse nimi *

Osaleja asutuse aadress tänav, postiindeks, linn/vald, maakond *

Kontaktisiku andmed Nimi, amet, telefon, e-post *

Soovin registreerida inimest *

1.

Lisainfo

Küsimused korraldajale/lektori(te)le

Detailid

Kuupäev:
25. september
Aeg:
10:00 − 15:30
Hind:
298€ + km
Sündmuse kategooria:
Koduleht
http://www.hansakonverentsid.ee

Korraldaja

Hansa Konverentsid
Telefon:
(+372) 56 933 318
Koduleht
www.hansakonverentsid.ee

Toimumiskoht

“Seiklustesse” seminarisaal
Tartu maantee 44
Tallinn, 10115 Estonia
+ Google kaart