Laeb Sündmused

« Sündmused

Uus! Mõjus kliendisuhtlus. Praktiline koolitus. Lükkub edasi

3. aprill @ 10:0015:30

| 169€ + km

Soodushind kehtib kuni 16. märtsini 2020

Koolituse eesmärk

…on mitte lihtsalt osalejaid “harida”, vaid kutsuda esile nähtavaid positiivseid muutusi osalejate käitumises, hoiakutes ja töö tulemustes. Leida lihtsaid võimalusi, kuidas konkreetselt jagada informatsiooni, kuulata ära rahulolematu klient-helistaja ning pakkuda tema probleemile lahendust.

Koolitusel osaleja täiendab vajaminevaid oskusi suhtlemiseks igapäevatöös:
– enese ettevalmistuseks,
– pingevaba kontakti loomiseks ja selle hoidmiseks,
– vestlusprotsessi kontrolli all hoidmiseks.

Koolitus on mõeldud Teile, kellel tuleb ise kontakti võtta või kõnedele vastata – rääkida klientidega, koostööpartneritega, kolleegidega ning leida lahendusi ka keerukamatele olukordadele.

Mõjus kliendisuhtlus
koolituse sisu ja teemad 

I osa – Suhtlemine
   · Suhtlemisetapid
II osa –  Tulemuslik telefonivestlus
   . Kontaktiks valmistumine
   · Telefonisuhtluseks vajalikud oskused
   · Oma hoiakute kujundamine
   . Kolm “mina”-tasandit
   · Erinevad käitumisstiilid suhtlemisel
   · Mis värvi on kuri klient ja kuidas temaga suhelda.
III osa – Praktilised juhtnöörid suhtlemisoskuste kinnistamiseks.

Töömeetod

Koolituspäeva jooksul tehakse nii iseseisvaid- kui ka grupitöid, arutletakse teemade üle ning kuulatakse konsultandi loengut. Tegemist on seminariga ja aktiivset osalemist soosiva keskkonnaga. Kasutatav mapp on töövihik, mida on mugav kasutada ka peale koolituse lõppemist oluliste teemade meenutamiseks.

Õpiväljundid

Koolituse tulemusena osaleja:

teab, kuidas juhtida kliendiga suhtlust võimalikult pingevabalt;
oskab paremini hakkama saada erinevate inimtüüpidega ja valida sobilikumat suhtlusstiili;
 mõistab milliste tegevuste tulemus on rahulolev klient-helistaja;
 on saanud juurde teadmisi ja oskusi, kuidas suhelda „probleemsemate” klientidega.

Koolitaja

Guido Paomees, koolituste ja konsultatsioonidega aktiivselt tegev olnud 15 aastat. Ta on Guido Paomees_lektori piltläbi viinud koolitusi Haabersti Maja Kinnisvarakoolis (Tallinnas ja Tartus); koolitusfirmas Vain & Partnerid. Alates 2007. aastast loeb ta EBS-is Professionaalse müügi, turunduse kursust ja juhendab müügi- ja turunduspraktikaid Helsingis. Guido teeb peamiselt enesearengu-, müügi- ja teeninduse- ning meeskonnatöö koolitusi ning viib läbi pikemaajalisi ettevõttesiseseid arendusprojekte; seda nii eesti, vene kui inglise keeles. Koolituste sisu on praktilistest kogemustest lähtuv ja lihtsalt igapäevaellu rakendatav. Koolitusalaseid oskuseid on ta täiendanud EBSis, TÜs, Haaga Helias, teatrikoolis Polygon ja mujal.
Guido sisekoolituste klientide hulka kuuluvad Elisa Eesti, Fortum, Ericsson, Saarioinen Eesti, Cramo, Via3L, Weinerberger Baltics, Oriflame, Ingman, Lumene (Baltikum, Kaukaasia, Ida-Euroopa ja Kesk-Aasia), SSP Eesti, Pagaripoisid, Domus Kinnisvara, Renalko Kaubandus (Ideal kosmeetika kauplused), SCA Baltics, Coca Cola HBC, Club Catering, Tridens, Tööriistamarket, Plantex, Fazer Pagarid, Rakvere Haigla, Balteco Mööbel, Colliers, Eesti Gaas, Stroyrent (Sofia, Bulgaaria), Kalev Chocolate Factory, Estover, Mandatum Life, Tallink, Espak, Wrigley, Mecro, Fra Mare Spa, DSSmith, Balsnäck, Ensto Ensek, ABB, Tafrix, ERGO Insurance SE/ERGO Life Insurance SE Eesti filiaal, Folger Art, Nets Estonia AS, SA Tartu Ülikooli Kliinikum jt ettevõtted.

Tule ja kuula valdkonna tunnustatud lektorit ning saa osa “Mõjus kliendisuhtlus” praktilisest koolituspäevast. Koolitus 3. aprillil 2020, Tallinnas.

* Pakkumine kiirematele registreerujatele!

Registreerudes osalema kuni 16. märtsini 2020 kehtib osaleja soodushind 169 eurot + km! 

Alates 17.03.2020 tavahind 204 eurot + km.

* Mitme osaleja registreerumisel ühest ettevõttest kehtivad hinnasoodustused.

Kahe osaleja registreerumisel ühest ettevõttest lisandub soodustus 5%!
Kolme ja enama osaleja registreerumisel ühest ettevõttest lisandub soodustus 10%!

NB Osalejate arv “Mõjus kliendisuhtlus” õppetöö grupis piiratud, tegemist on praktilise koolitusega.

< Suurepärane võimalus on tellida koolitus “Mõjus kliendisuhtlus” koolitus ettevõttesse, motiveerides kolleege praktilise, kasuliku ja meeldejääva koolitusega. Programmi koostame Teie ettevõtte soove ja vajadusi arvestades. Koolitus viiakse läbi eesti, inglise või vene keeles. Küsige lisainformatsiooni ja hinnapakkumist!

Kohtumiseni koolitusel

Hansa Konverentsid


* Hansa Konverentsid on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Rohkem infot koolituskaardi kohta leiate siit.


AJAKAVA 3. aprillil 2020

09.30–10.00 Hommikukohv ja registreerimine

10.00–11.30 Koolitus

11.30–11.45 Kohvipaus

11.45–13.15 Koolitus

13.15–14.00 Lõunapaus

14.00–15.30 Koolitus

15.30– Koolituse lõpetamine


Aeg ja maht

3. aprill 2020

Kell 10.00–15.30

Maht 6 akadeemilist tundi (6 x 45 min)

Koht ja parkimine

“Seiklustesse” seminarisaal (1. korrus)

Tartu mnt 44, Tallinn

Transpordivahendi parkimise info saadetakse osalejale koos meeldetuletuskutsega e-teel.

Maksumus

Kuni 16. märtsini 2020 kehtib osalejale soodushind 169 eurot + km! 

Alates 17.03.2020 tavahind 214 eurot + km.

NB Kohtade arv grupis on piiratud.

Mitme osaleja registreerumisel ühest ettevõttest kehtivad hinnasoodustused!

Kahe osaleja registreerumisel ühest ettevõttest soodustus 5%!
Kolme ja enama osaleja registreerumisel ühest ettevõttest soodustus 10%!

Maksumus sisaldab

Mõjus kliendisuhtlus koolitus, koolituse materjalid paberkandjal (töövihiku vormis), kohvipausid, lõunasöök. Koolituse läbinutele tunnistus.

Tasumine

Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja arve Hansa Konverentsid OÜ poolt, mille tasumist ootame vastavalt arvel esitatud maksetähtajaks.

Loobumine

Kui koolitusele registreerunul ei ole võimalik koolitusel osaleda, tuleb sellest kirjalikult teavitada e-posti aadressile hansa@hansakonverentsid.ee.
Koolitusest loobumise teatamisel vähemalt 7 (seitse) kalendripäeva enne koolitust, kuni 27. märtsini 2020 (k.a), kuulub Hansa Konverentsid poolt tagastamisele 100% koolituse maksumusest.
Koolitusest loobumise teatamisel 6-2 kalendripäeva enne koolitust, kuulub registreeruja poolt tasumisele 80% koolituse maksumusest.
Koolitusest loobumisest mitteteatamisel alates üks kalendripäev enne koolitust või koolitusele kohale mitte ilmumisel, õppetasu ei tagastata ja Hansa Konverentsid poolt väljastatud arve kuulub registreeruja poolt tasumisele.

Lisainformatsioon

Kaia Kitsnik
Mobiil: +372 56 933 318
Tel: +372 6 115 666
E-post: hansa@hansakonverentsid.ee

Suurepärane võimalus

on tellida koolitus ettevõttesse, motiveerides kolleege praktilise, kasuliku ja meeldejääva koolitusega. Programmi koostame vastavalt Teie ettevõtte vajadustele. Koolitus viiakse läbi eesti, inglise või vene keeles. Küsige lisainformatsiooni ja hinnapakkumist!

 

Registreerimine

Osaleja asutuse nimi *

Osaleja asutuse aadress tänav, postiindeks, linn/vald, maakond *

Kontaktisiku andmed Nimi, amet, telefon, e-post *

Soovin registreerida inimest *

1.

Lisainformatsioon

Küsimused korraldajale / lektori(te)le

Detailid

Kuupäev:
3. aprill
Aeg:
10:00 − 15:30
Hind:
169€ + km
Sündmuse kategooria:
Koduleht
http://www.hansakonverentsid.ee

Korraldaja

Hansa Konverentsid
Telefon:
(+372) 56 933 318
Koduleht
www.hansakonverentsid.ee

Toimumiskoht

“Seiklustesse” seminarisaal
Tartu maantee 44
Tallinn, 10115 Estonia
+ Google kaart