Laeb Sündmused

« Sündmused

  • Antud sündmus on juba toimunud.

Mõjus kliendisuhtlus. Sisekoolitus (välja müüdud)

31. oktoober @ 10:0015:30

Koolituse eesmärk

…on mitte lihtsalt osalejaid “harida”, vaid kutsuda esile nähtavaid positiivseid muutusi osalejate käitumises, hoiakutes ja töö tulemustes. Täiendada vajaminevaid oskusi telefoni-  ja e-kirja teel suhtlemiseks igapäevatöös: – enese ettevalmistus, – pingevaba kontakti loomine ja selle hoidmine, – vestlusprotsessi kontrolli all hoidmine, – erimeelsuste ja probleemide lahendamine.

Mõjus kliendisuhtlus
koolituse sisu ja teemad

I osa – Suhtlemine
   · Suhtlemisetapid.
   · Kontakt suhtlemisel.
II osa – Tulemuslik telefonivestlus
   · Kuidas kontaktiks valmistuda?
   · Millega saab kontakti ära rikkuda?
   · Millest sõltub see, millised on minu (telefoni)suhtluse tulemused?
   · Oma hoiakute kujundamine
   · Kolm “mina”-tasandit
   · Erinevad käitumisstiilid suhtlemisel
   · Mis määrab meie tegevuse edukuse?
   · Kuidas paremini hakkama saada kurja kaasvestlejaga?
   · Mõistus ja tunded (minu igapäevatöös)
   · Telefoni kasutamise vajalikud oskused – kokkuvõte
III osa – Korrektne e-kiri
   . Millele enne kirja kirjutamist tähelepanu pöörata?
Sh
   · Lühendid
   · Ajastus
   . Teema(lahter)
   · Manused
   · Soovitusi e-kirja kirjutamiseks.

Töömeetod

Koolituspäeva jooksul tehakse nii iseseisvaid- kui ka grupitöid, arutletakse teemade üle ning kuulatakse konsultandi loengut. Tegemist on seminariga ja aktiivset osalemist soosiva keskkonnaga. Kasutatav mapp on töövihik, mida on mugav kasutada ka peale programmi lõppemist oluliste teemade meenutamiseks.

Koolituse tulemusena osaleja:

teab, kuidas juhtida ja läbi viia kliendiga suhtlust (telefoni- ja e-kirja teel) võimalikult pingevabalt;
oskab paremini hakkama saada erinevate inimtüüpidega ja valida sobilikumat suhtlusstiili;
on saanud juurde teadmisi ja oskusi, kuidas tulemuslikumalt lahendada erimeelsused ning kuidas hakkama saada „probleemsemate“ klientidega.

Koolitaja

Guido Paomees, koolituste ja konsultatsioonidega aktiivselt tegev olnud üle 14. aasta. Ta on Guido Paomees_lektori piltläbi viinud koolitusi Haabersti Maja Kinnisvarakoolis (Tallinnas ja Tartus); koolitusfirmas Vain & Partnerid. Alates 2007. aastast loeb ta EBS-is Professionaalse müügi, turunduse kursust ja juhendab müügi- ja turunduspraktikaid Helsingis. Guido teeb peamiselt enesearengu-, müügi- ja teeninduse- ning meeskonnatöö koolitusi ning viib läbi pikemaajalisi ettevõttesiseseid arendusprojekte; seda nii eesti, vene kui inglise keeles. Koolituste sisu on praktilistest kogemustest lähtuv ja lihtsalt igapäevaellu rakendatav. Koolitusalaseid oskuseid on ta täiendanud EBSis, TÜs, Haaga Helias, teatrikoolis Polygon ja mujal.


KOOLITUSE AJAKAVA
31. oktoober 2019

09.30–10.00 Hommikukohv ja registreerimine
10.00–11.30 Koolitus
11.30–11.45 Energiapaus
11.45–13.15 Koolitus
13.15–14.00 Lõunapaus
14.00–15.30 Koolitus
15.30– Koolituse kokkuvõte ja lõpetamine

Aeg ja maht

31. oktoober 2019
Kell 10.00–15.30

Mõjus kliendisuhtlus koolituse maht 6 akadeemilist tundi (6 x 45 minutit)

Koht ja parkimine

Park Inn by Radisson Central Konverentsikeskus

Narva mnt 7c, Tallinn

 

Registreerimine

Osaleja asutuse nimi *

Osaleja asutuse aadress tänav, postiindeks, linn/vald, maakond *

Kontaktisiku andmed Nimi, amet, telefon, e-post *

Soovin registreerida inimest *

1.

Lisainfo

Küsimused korraldajale/lektori(te)le

Detailid

Kuupäev:
31. oktoober
Aeg:
10:00 − 15:30
Sündmuse kategooria:
Koduleht
http://www.hansakonverentsid.ee

Korraldaja

Hansa Konverentsid
Telefon:
(+372) 56 933 318
Koduleht
www.hansakonverentsid.ee

Toimumiskoht

Park Inn By Radisson Central Tallinn
Narva mnt 7c
Tallinn, Harjumaa 10117 Estonia
+ Google kaart